ЛОВИ СВОЮ ЗНИЖКУ!
Весь спектр побутових послуг у Львові
Щоденно: 7:00-21:00
    Щоденно:
    07:00-21:00
    Розгорнути перелік послуг
    замовити майстра
    замовити майстра
    замовити майстра
    замовити майстра
    замовити майстра

    Про гарантію

    Будь-якого споживача, в той чи інший час турбує думка про гарантію. Але клієнтів Домової служби це надмірно не хвилює, бо гарантія — це особлива складова, яка відрізняє роботу майстра Домової служби, від виконаної роботи будь-якого умільця широкого профілю. Майстри Домової служби розуміють і несуть особисту відповідальність за свою роботу та вирішення Ваших побутових проблем. І, як наслідок, виконана праця закріплюється спеціальним Актом виконаних робіт. Його потрібно зберігати, так як він є підтвердженням Вашого права на гарантію.

    Якщо за вказаний в Акті виконаних робіт період часу стаються проблеми, пов’язані з неякісною роботою майстра, то Ви маєте право скористатися гарантією. Наприклад, якщо виконувались ремонтні роботи з пральною машинкою, і зазначена гарантія 3 місяці, а машинка знову вийшла з ладу через місяць, майстер відремонтує її безкоштовно.
    У випадку, якщо Акт виконаних робіт був втрачений Вами, і Ви не можете згадати терміну гарантії – не турбуйтесь! Співробітники Домової служби завжди зацікавлена у якісному результаті роботи, так завжди готові піти на зустріч своїм клієнтам. Вам просто необхідно зателефонувати диспетчеру Домової служби, яка з радістю повідомить термін гарантійного обслуговування, який Вам надається.

    акт виконаних робіт

     

    Дія гарантії:

    З моменту підписання Акту починає діяти гарантійний термін.

    Гарантія розповсюджується лише на виконану роботу. На матеріали гарантію дає заводу-виробник.

    У випадку, коли клієнт звертається з проханням провести гарантійний ремонт, він має право на безкоштовну переробку неякісної роботи або повернення коштів. Термін вирішення гарантійних випадків — від 1 години до 2 днів від часу звернення.

    • На обладнання термін експлуатації якого вийшов. Наприклад, ремонт електроплити, якій уже 30 років або змішувача такого ж віку.
    • На роботи, які виконані за наполяганням клієнта з порушенням технології. Наприклад, вкладена лицювальна плитка на поштукатурену вчора стіну.
    • На роботи, які виконані за наполяганням клієнта неякісними матеріалами, які ним придбані. Наприклад: Клієнт купив дешевий китайський замок і вимагає, щоб майстер встановив його і дав гарантію на його справну роботу протягом року.

    Гарантія не діє у випадках:
    • наявності механічних пошкоджень або зовнішнього впливу води або впливу хімічних речовин;
    • наявності ознак самостійного втручання клієнта у відремонтоване майстром обладнання

    Для захисту Вашого права на гарантію Домова служба рекомендує не укладати усних угод та неофіційних договорів особисто з майстром. Адже замовлення, яке не зареєстровано в Домовій службі, не надає права на гарантійне обслуговування.